Thursday, July 29, 2010

Membesar dengan cemerlang..

Salam semua..
Salam 1Malaysia...
dah lama saya tak bercoret..semua yang dipapar adalah informasi yang saya sendiri ingin berkongsi dengan kawan - kawan semua..
hari ni nak update skit pasal si kecik saya ni..
Batrisya...
alhamdunillah..Batrisya telah mencecah umur setahun 5 bulan...
beliau membesar dengan cemerlang (so farla..)
kenape???
gini..bangun pagi trus sikat rambut...ekeke
dah tahu routine dah...
cukup time dah pandai capai beg nak ke rumah Ibu dier..
pandai sebut apa ni..dan rajin bertanya kalau barang tue tak fimiliar..
dier akan cuba sedaya upaya untuk mencapai apa yang diingini..klu tak..nangis..ekeke
sekarang pula tenah berjinak memakai tudung...
kalau tengok saya bersiap pandai pegi ambil tudung dan sarung ke kepala...
alhamdunillah..gambar yang disertakan ni dier memakai tudung dengan rela hatinya..
alhamdunillah..
dah pandai bersujud..sungguh pun tak proper tapi dah ader slight idea nak bersujud macam mana..
petah bertegur orang ramai dan rajin berkawan...
saya amat bersyukur dengan Allah SWT berkat mengurut perut dan bercakap dengan batrisya mase dalam perut..beliau kini membesar dengan cara terbaik mungkin...
saya mendoakan anak2 kawan - kawan saya semua membesar dengan cara yang sama..kerana kegembiraan ibu adalah cahaya paling bersinar di dunia...




1 comment:

Elyn Sani said...

alhamdulillah!!! ala chumelnyerrrr ...