Saturday, December 5, 2009

Make - up atau Penjagan Kulit???

Salam semua...
Salam 1Malaysia..
ada sorang akak ni tanyer saya...
antara penjagan kulit
.
.
.
.
atau make - up muka.
.
.
.
.
yang lebih penting???
jawapan saya adalah penjagaan kulit...
kenape???
sebab make - up memangla cantik biler kita pakai..
saya tak nafikan ader make - up yang mahal - mahal tue adalah bertujuan untuk jaga kulit..
tapi biler tanggal make - up jer...
adakah kita nak rupe buruk kiter terserlah atau..
natural beauty???
ingat tak entry saya yang lalu berkenaan artis yang pakai make - up dan tak??
mesti anda semua faham maksud saya kan??
tapi...
saya nak tanyer pendapat yang lain...
macma mana...
ader kate lain???
tak harianla sekarang orang berlumba - lumba nak cantikkan diri masing - masing...
sampai hampir ragut nyawa...'
takut seh...
anyway...
what say you??
.
.
penjaggan kulit
or



make - u p lagi penting??



2 comments:

Cetusan said...

solek lidah bagi licin boleh tak?

alfa juliet said...

jaga kulit lebih penting dari make up