Tuesday, December 1, 2009

Spekulasi 11 September..

Salam Semua...
Salam 1Malaysia..
hari ni tergerak hati nak bercerita skit pasal tragedi 11 September..
memengla dah lame bende ni..
akan tetapi baru hari tue tengok TV channel Discovery Channel..
ader beberapa perkara yang saya terfikir...
and memerlukan pandangan korangla..
tragedi itu memangla tak dinafikan...
suatu kesedihan yang melanda satu dunia...
ucapan takziah kepada family yang terkorban..
namun saya terfikir...bagaimana pihak pemberita boleh dapatkan shot yang baik sekali...
jika diteliti dengan baik kesemua vidoe...
ia umpama camera itu telah bersedia...
nak ambik gambar...
macam tahu - tahu jer...
lagi satu saya difahamkan bahawa..
pada tarikh yang sama seramai...
3000 orang yahudi mengambil cuti...
tidak bekerja
dalam bangunan yang sama...
suami saya seorang Jurutera awam...
memberi pandangan dari segi kejuruteraan bagaimana
bangunan tersebut boleh collapse..
tempat perlanggaran adalah pada sudut yang paling lemah bangunan tersebut..
dan yang menyedihkan...
Orang Islam yang dipersalahkan..
dipanggil terrorist...
apa pandangan kengkawan semua mengenai hal di atas..



2 comments:

alfa juliet said...

memang org yahudi ni jahat...

Anoy said...

rancangan yang dimanipulasikan dan berjaya! presiden u.s time tu kan BUSH. He do nothing for his country, he is the worst ever presiden of u.s history.

byk cerita yg tak direveal dalam media. why? they are hiding the truth. pepatah melayu ~ baling batu sorok tangan (hahaha betul ke) lebih kurang begitu la. BUSH pun byk hidden agenda...for personal purposes die. cemane tah bole jadik presiden. so pity for having BUSH as their former presiden.