Friday, November 27, 2009

Aduan...oh...Aduan...

Salam semua...
Salam 1Malaysia...
di pagi ini...saya nak mohon maaf..
jika ader terkasar bahasa...
kate dalam blog saya...
penulisan saya adalah bebas dan tidak memihak kepada mana - mana pihak..
saya amat berterima kasih dengan komen serta pendapat dari pihak pembaca..
bagi yang menyuarakan cerita sedih saya tumpang sedih..
berita gembira...saya tumpang gembira..
marah...saya pun marah...
dengan itu saya ingin mengalu - alukan...
jika terdapat sebarang aduan ke pihak Kementerian Kesihatan Malaysia..
dengan tema "Kami Sedia Membantu"..
saya ingin membantu...
aduan anda akan saya salurkan terus kepada Unit Komunikasi Koporat untuk tindakan dan siasatan lanjut...
kerjasama anda untuk menjayakan misi saya sebagai penjawat awam di Kementerian Kesihatan Malaysia...
agar saya dapat menjalankan tanggungjawab yang telah diamanahkan sebaik mungkin..
Kami Sedia Membantu...
Pencapaian diUtamakan...Rakyat didahululkan...
rerajinla complain yer...nanti saya akan tolong salur kan kepada Unit yang sepatutnya..

1 comment:

Cetusan said...

salam raya Aidil Adha,

warga Malaysia boleh mengharapkan generasi baru penjawat awam yng berkobar2 untuk menolong rakyat. Kerana mereka tau susah nak dapat kerja. Generasi lama keluar Uni ngangur setahun terus jadi PTD...hargai kerja.