Sunday, November 22, 2009

Suka Ati Sayala...

Salam semua..
salam 1Malaysia..
hari ni..saya nak citer skit...
ader orang blog dier penuh dengan citer anak bini..
anak laki dier...
ader orang suker share experience...
ader orang suke melancong...
ader orang buka kedai di tenet...
so blog adalah salah satu cara nak advertise...
ader orang anggap blog ni kawan..
tempat nak share feeling...
ader orang hidup dengan statistic...
so dier sampaikan update or info kepada kiter..
ader orang cepat dapat berita terkini...
so blog is another way to spread the news...
tapi aku???
kiter ni???
hmmmm...
actually saya tak tetapkan ape topic yang saya nk tulis dalam blog saya..
saya tak suke nak rigid kan blog saya pada area tertentu...
saya tak suka nak ikut orang...
saya tak suke biler orang masuk blog saya expect satu bende jer..
saya suka share ilmu..
saya suka buat orang ketawa..
saya suka buat orang happy..
saya suka biler orang masuk blog saya orang nak masuk lagi..
saya suka bagitahu information..
saya suka orang tengok perkembangan anak saya...
saya nak share pendapat saya..
saya nak orang tahu apa saya tulis dalam blog saya...
adalah reflect dari diri saya yang sebenar...
what about you guys...
ape yang korang semua suka tulis dalam blog...
more to what area..
more to what topic...
sharela...
saya nak tahu juga..
nanti bule kiter tuakr - tukar pendapat..




6 comments:

Cetusan said...

suka hati U, U ada tauliah Blogg U. Buka yang rahsia, tutup yang tak rahsia, oopp s terbalik.

azhariahzuber said...

tak kisahalh nak tulis apa, blog masing2

Hellioz said...

oh, saye suka RARE blogs...
mcm blog saye...
lolz~

Elyn Sani said...

pepagi ko marah ni apasal??? heheheh

Bukan Sepet said...

In life kita ada banyak role.

Suami (isteri), anak, (ibu)bapa, jiran, rakan, penonton ... etc.

Tapi kita ada 'satu' aja kan?

Hmm.. dah tu 1 blog cukuplah. Tabur semua!

Soalannya:
Apa korang semua suka tulis dalam blog?

Jawapan saya:
Sebab saya nak menulis. Sebab saya ialah saya.

Oh ya. Saya komen, sebab saya nak komen. :)

Irma Omar said...

salam...
icon tu mempengaruhi mood bacaan la... hehe
ats skali icon mcm marah so i igt u tgh marahkan org mempertikaikan ape yg u tulis lam blog...
last skali icon senyum so i terpakse bace smule dgn nada yg gembira hehhe

jom join my giveaway ;)
~iRMa~